Woordvoering

Publiciteit ontstaat niet altijd 'zomaar'. Soms kan een issue zich ineens voordoen. Maar soms wil je graag dat media aandacht besteden aan jouw verhaal of dat ene project. Hoe doe je dat? Waar begin je? En hoe bereid je je voor op mediaoptredens? Negatieve berichten kunnen je reputatie beschadigen. Als je de schijn tegen hebt, doen feiten er niet meer toe. Mijn passie ligt bij woordvoering: hoe maak je een ingewikkeld verhaal eenvoudig en interessant voor media?  

Persoonlijke begeleiding en relatiebeheer
Ik werk als geen ander graag 1:1. Ik weet wat een bestuurder, artiest, directeur nodig heeft. Die belangen combineer ik met strategische communicatie.
Ik geloof in de gunfactor. 
Ik geniet ervan om als regisseur op te treden. Om alles te laten kloppen. Bij events bijvoorbeeld komt veel kijken: een strak draaiboek, de goede belichting, een aantrekkelijk programma dat de juiste gasten trekt. Een goede foto maak je maar één keer.